петък, 13 юни 2014 г.

Нови придобивки #1

Здравейте, красавици!
 
До сега не бях правила публикация с нови придобивки по простата причина, че не съм от хората, които купуват много неща наведнъж и то не защото не ми се иска, напротив, всеки път, в който вляза в козметичен магазин има поне 10 неща, които бих си купила на момента, но просто съвестта ми се проявява и ме спира в повечето случаи да купувам неща, от които нямам нужда (май трябва да благодаря на родителите си за това :Д). И така рядко успявам да събера повече пукупки за една обща публикация, но този път го направих, разбира се това са покупки за последните няколко седмици, но все пак... и това е нещо.

 
 
1. Max Factor CC cream ( 50 Natural) - всъщност купих този СС крем преди повече от месец, но така и не съм го показала или пробвала все още, тъй като искам да изхабя докрай отворените в момента фдт и бб крем, които ползвам, но се надявам в скоро време това да се случи и да споделя впечатленията си за този хвален продукт, който се надявам и аз да харесам.
 
2. Roses from Bulgaria (Nature of Agiva) измивен гел за лице (за чувствителна кожа) - взех си го преди около 2 седмици и за момента ми харесва, въпреки лекото изсушаване, което усещам, но все пак е доста по-лек от любимия ми Bioderma Sebium Gel Moussant, който на моменти ми идва прекалено силен. Смятам в скоро време да му направя самостоятелно ревю, тъй като мисля, че е добър, а и не е лошо да подкрепим българското :)
 
3. Balea creme-ol dusch peeling (ябълка и канела) - все още нямам впечатления от този пилиг и единственото, което мога да кажа за момента, е че мирише като ябълковия сладкиш на баба, което все още не мога да определя дали е положително.
 
4. Balea body lotion (You are Gold) - много приятно лосионче за тяло със сравнително течна консистенция и ситни златисти частици, които наненсени върху кожата блестят много нежно и дискретно. Има съвсем лек аромат, който не се запазва дълго върху кожата, за разлика от златистите частици, които не помръдват цял ден, от което аз лично съм много доволна. Определено това ще е един от всекидневно използваните от мен продукти през настоящия летен сезон.
 
5. Bioderma Photoderm AKN Mat spf 30 - Нямам никаква идея защо този крем се води флуид, това за мен си е типична консистенция на слънцезащитен крем, бяла и тежка на пръв поглед след разнасяне върху лицето не оставя обичайния мазен филм, което ме устройва идеално. Ползвам го от около седмица и за сега мога да кажа само хубави неща, кожата ми го понася добре, а слънцезашитния фактор е повече от необходим за мен, тъй като преди няколко години се оказа, че съм развила слънчева алергия и при по-продължително излагане на слънце лицето и деколтето ми се обриват и чувството е ужасно...надявам се това лято обривите да ме подминат благодарение на този крем, който освен всичко друго твърди, че формулата му се бори и с несъвършенствата. Смятам да му направя по-подробно ревю след като придобия повече впечатления.
 
6. Oriflame Colour Drop lipstick (Peach sensation) - чудесно коралово (нищо общо с прасковеното му име) червило с кремообразна консистенция, единственото, което не ми допада е странният аромат, който ми напомня на мастилото на един миришещ химикал, който имах като малка :Д
 
7. Oriflame Neo Chic nail polish (Mint pear) - обожавам цвета в шишенцето - прекрасно ментово зелено, за съжаление, за да го постигна ми трябват 3 пласта, а и да си призная не мога все още да се възприема с този цвят на ръцете си, но пък смятам да му дам шанс през топлите летни дни.
 
8. Avon Glow Bronzing Peаrls - харесват ми, чудесни са за контуриране, няма груби брокатени частици, а само едва доловимо озаряване. Единственото, което отчитам като минус за себе си е, че мога лесно да прекаля с цвета върху бледата си кожа, така че трябва много да внимавам какво количество вземам на четката, а и леко странния (химически) мирис на перлите в кутията, който за щастие нанесен върху кожата не се усеща.
 
9. Maybelline Colossal go extreme volume - какво да ви кажа за тази спирала... ами не ме впечатли, може би заради всички положителни ревюта, които прочетох очаквах много повече. Като цяло не е лоша, разделя миглите сравнително добре, не ги слепва, но нито им придава особена дължина или пък обем, според мен е идеална за ежедневен грим, за жени които обичат по-естествено изглеждащите мигли. Аз лично обичам миглите си по-дълги и гъсти и със сигурност тази спирала не успя да замени любимата ми Maybelline One by One, за която планирам след като започне да засъхва да преместя четката й в тубичката на тази, дано тогава поне малко повече да ми хареса.
 
Това бяха скорошните ми придобивки. Ще се радвам да прочета мнението ви ако използвате някои от тези продукти, както и препоръките за по-подробни ревюта, за тези от тях които ви интересуват.
 
До скоро!
М.В.П.

Няма коментари:

Публикуване на коментар