събота, 21 юни 2014 г.

Roses from Bulgaria - измиващ гел за лице

Здравейте, момичета!
 
В днешния мрачен ден реших, че вече е време да ви запозная с един продукт, който ползвам от около месец и до момента съм доволна. Става въпрос за измиващия гел за лице на българската фирма Nature of Agiva - Roses from Bulgaria за чувствителна кожа със 100% натурална розова вода. Насочих се към този гел в желанието си да намеря нещо, с което да разнообразя любимият си измивен гел на Bioderma Sebium, който на моменти ми идва малко по-агресивен и изсушаващ. Закупих го от дрогерии Lilly за около 5 лв. Колебаех се между него и този с екстракт от маслини, но съдържанието на натурална розова вода ме спечели, тъй като повечето от вас вероятно знаят тя има противовъзпалително действие.
 
 
Опаковката е стандартна пластмасова тубичка със сравнително широк отвор, от който лесно излиза гела, затваря се плътно с щракване на капачето и е достатъчно стабилна да издържи пренасянето при патуване. Като забележка мога да изтъкна само, че количеството, което според информацията е 150 мл. според мен е по-малко, предвид, че само половината от тубичката и по-точно само прозрачната част от нея е пълна, което е леко заблуждаващо, но пък това да му е проблема.

Консистенцията на този продукт е типична прозрачна гелообразна, приятна на допир, леко разпенваща се при допир с кожата. Освен гелчето в тубичката има "диамантени" микросферички (розовите топченца, които се виждат на снимката по-долу), които се предполага че спомагат за избистрянето на тена и за по-сияен вид на кожата, но аз честно казано нито виждам някаква особена полза от тях, нито вярвам че биха имали такова действие, по-голямата част от тях е полепнала по тубичката, но малкото които падат заедно с гела се разтварят върху кожата при масажирането.
 
 
Ароматът на гела трябва да отбележа е типичният аромат на българска роза, доста е силен, и се запазва известно време и върху лицето след измиване, на мен лично ми харесва, напомня ми за детските години, но не знам до колко би бил приятен за хора с чувствително обоняние.

Действието на гела върху кожата ми е много приятно. Усещам я нежна и добре почистена след използването му. На опаковката пише, че не изсушава допълнително, но това при мен не беше съвсем така. Точно в периода, в който имах нужда от нещо по-нежно за кожата на лицето си дори това гелче леко я изсушаваше и бях малко разочарована, но трябва да уточня, че това явно е бил моментен каприз на кожата ми, понеже сега, когато вече е успокоена не усещам това изсушаване. Много важен обаче е фактът, че дори в онзи чувствителен за кожата ми момент този гел не я раздразни и възпали по никакъв начин, което за мен е огромен плюс.

Определено смятам след като изразходя този да пробвам и гела с екстракт от маслини на тази марка.

Радвам се, че намерих нещо българско и качествено, което мога да препоръчам. Какъв е вашият опит с тази или други български козметични марки?
 
До скоро!
М.В.П. :)))

2 коментара:

  1. Интересен пост! Щом видях толкова много положителни ревюта реших и аз да купя гела и скоро писах за него.Ще се радвам го погледнеш и изразиш мнение.Ще следя блога ти! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Интересен пост! Щом видях толкова много положителни ревюта реших и аз да купя гела и скоро писах за него.Ще се радвам го погледнеш и изразиш мнение.Ще следя блога ти! :)

    ОтговорИзтриване