понеделник, 30 юни 2014 г.

Maybelline Master Precise Eyeliner ♥

Здравейте, красавици!

След като преди няколко дни бях изключително разочарована от неоновия лак на Maybelline, то днес отново сме на вълна същата марка, този път обаче с много положителни емоции. Става дума за очната линия писалка Master Precise. Ако следите блога ми вероятно знаете, че очната линия е един от любимите ми елементи от грима, но често се случва да нямам достатъчно време, за да направя такава, тъй като всички знаем това си е прецизна работа, изискваща време и следователно гел очната линия или течната такава в тези моменти не е удачен вариант. След полу-сполучливия ми опит с писалките на Essence и Catrice обмислях известно време към коя марка предлагаща такъв продукт да се насоча и след няколко клипчета на любимите ми бюти влогърки в Youtube, реших че ще дам шанс на очната линия на Maybelline... и за щастие не сбърках!
Опаковката на очната линия е стандартна за този тип - прилича на маркер, достатъчно компактна е да я носите със себе си в чантата, а капачката й се затваря плътно с щракване, така че няма опасност от изциденти. 

Писецът е сравнително дълъг и изключително тънък, само 0,4 мм, както са се постарали да ни информират призводителите. Цветът, който имам аз е Noir-Black, който определено е най-черният от всички подобни, които съм притежавала. 

Що се отнася до нанасянето на очната линия - толкова е лесно и бързо, че чак не ми се вярва! Цветът излиза от писеца наситен и не се нуждае от повторно нанасяне, а самият писец е достатъчно гъвкав, но и стабилен, и позволява прецизно нанасяне максимално близо до линията на миглите като може да прави, както по-дебели, така и изключително тънки линии. За издръжливостта в тези жеги единствено не мога да се изкажа чак толкова ласково, все още не съм я тествала за повече от 5 часа, но за това време забелязвам съвсем леко избледняване във външния ъгъл на окото, което обаче не е чак толкова забележимо и може да бъде лесно поправено. Трябва да ви предупредя обаче за аромата, който е идентичен с този на перманентен маркер, на мен лично не ми пречи, но на някой с по-чувствителен нос може да не му се понрави. Цената на очната линия беше 12 лв, като в момента в дрогерии Lilly вече са внесени и цветните (зелена, синя и кафява) очни линии от тази серия, на които също съм хвърлила око, но се опитвам да се въздържа от ненужни и необмислени покупки :Д.

Като цяло мога да кажа, че съм много доволна от покупката си и Maybelline имат верен фен в мое лице, поне що се отнася до продукти свързани грима на очите !

До скоро и прекрасна, макар и ветровита вечер от мен !
М.В.П. :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар