петък, 30 май 2014 г.

Rimmel Apocalips - 101 Celestial


Здравейте, красавици!
 
В последно време съм ужасно заета покрай настоящата изпитна сесия и нямам особено много време за блога, за което съжалявам, но в този случай нямаше как да чакам понеже официално съм влюбена... в новия лак за устни Rimmel Apocalips (Celestial). 
 
 
Предполагам, че повечето от вас знаят, че тази серия никак не е нова, но както обикновено при нас новостите пристигат със закъснение, в случая почти едногодишно. Бях ужасно развълнувана, че най-накрая този продукт за устни ще се предлага и при нас, особено след всички положителни ревюта от любимите ми youtube- влогърки. Бях си набелязала няколко цвята, които евентуално да си взема, тъй като въвеждащата им цена в дрогерии Лили беше повече от прилична (8 лв.), предвид редовната им такава. За съжаление обаче една част от цветовете не са налични все още на нашия пазар (какъв шок :Д), а други от тях не ми допаднаха толкова наживо, затова се ограничих само до един - 101 Celestial.
 

Опаковката, макар стандартна на пръв поглед за този тип продукти е изключително стилна, с така модерният миналото лято омбре ефект, а капачката е много оригинална, наподобяваша кристал в горната си част. Достатъчно стабилна е и не се притеснявам да я нося в чантата си. Що се отнася до апликатора, на пръв поглед и той изглежда стандартно, но в единия си край освен скосен (за повече удобство при нанасяне) има и достатъчно дълбока вдлъбнатина, в която се събира достатъчно продукт за едно нанасяне върху устните. За мен лично този апликатор е нещо ново, но пък страшно удобно и добре измислено.

 
Консистенцията на този лак за устни е сравнително гъста и кремообразна, различна е от тази на повечето гланцове за устни, които съм пробвала. Нанася се лесно върху устните, като ги покрива идеално без да е необходимо наслагване, за да се постигне наситен цвят, а най-хубавото е, че не се врязва в гънките и не лепне (ура!). Единствената ми забележка е, че усещам устните си сухи след известно време, но предполагам, че това е в резултат на формулата, която претендира да е дълготрайна, за което не мога също да се съглася, тъй като при мен издържа нормално около 2 часа.
 
И сега за цвета... прекрасно пастелно розово, подходящо както за през деня, но и достатъчно забележим, за обичащите по-смелите цветове. Забелязвам нещо малко странно за мен, а именно че при първоначалното нанасяне цвета е малко по-убит върху устните, но с времето започва да изглежда по-ярък (надявам се, че не полудявам :Д). На снимките върху ръката ми изглежда по-ярко, от колко всъщност е, но на тази върху устните ми смея да твърдя, че е доста реален.
На естествена светлина...
...със светкавица
Определено съм супер доволна от покупката на това течно червило, което в последно време нося почти всеки ден, много свежо и лятно и отива почти всички тоалети иии разбира се на една широка усмивка :) Надявам се само да внесат и останалите цветове от колекцията, защото за момента изборът е по-ограничен, а продуктът си заслужава!
 
Какви са вашите впечатления от това течно червило?
 
До скоро!
М.В.П. :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар