понеделник, 19 май 2014 г.

Любими продукти

Здравейте!
 
Днес намерих малко свободно време и реших да ви покажа любимците си, които използвам в ежедневието си. Някои от тях ползвам всеки ден, други по-рядко, но последните месеци съм ограничила рутината си основно до тези продукти.
 
 
Да започнем с грижата за кожата
 
За продуктите на Bioderma много се е изговорило и написало, повечето от мненията са изключително позитивни, към тях се присъединявам и аз. Намерих своите помощници в грижата за кожата ми в лицето на Bioderma Sebium Global, Sebium Gel Moussant и розовата мицеларна вода от серията Sensibio. Повече и за трите продукта може да прочетете тук.
Маската за лице с глина Avon Salutions (complete balance) имам от около година, но едва в последните месеци я използвам по-интензивно, особено щом забележа изгледи да се появи някоя нежелана пъпчица. Маската има леко изсушаващо и стягащо действие върху моята склонна към омазняване кожа (за каквато именно е предназначена серията). След употребата й усещам лицето си нежно, а порите сякаш са се свили.
За околоочният крем-гел Balea Aqua с водорасли и термална вода също се изписа доста от българските бюти блогърки и аз като любопитна душа нямаше как да пропусна да го пробвам. В началото ми беше някак странен, особено що се отнасяше до уж охлаждащия му ефект, който аз усещах затоплящ :Д Е, грешката се оказа изцяло моя, понеже слагах прекалено много, сега след като се научих как точно да го нанасям и най-вече в какво количество всичко си дойде на мястото. Това да си призная е първият подобен продукт, който ползвам толкова продължително време и ми харесва, дори успя да се справи със странно сухата, за мен, кожа около очите през последните 2-3 седмици.
 
Що се отнася до фон дьо тена изборът ми е скромен. Ползвам изключително малко количество само за изравняване на тена на кожата ми, която на места е толкова нежна, че се забелязват веничките и капилярчетата, което малко ме дразни, но успявам да се справя с това. В зависимост от метеорологичните условия :Д ползвам или фдт Maybelline Affiniton 24h (през по-студеното време, когато кожата ми е по-суха от обикновено)  или Garnier BB Cream (съответно при по-топло време, понеже е предназначен за мазна кожа и я матира за малко по-дълго). Използвам ги от толкова отдавна, че вече са ми омръзнали и макар, че съм много доволна и от двата продукта нямам търпение да ги привърша, за да тествам Max Factor CC cream, който търпеливо изчаква реда си в шкафа, тъй като успешно си наложих забрана да не отварям нов продукт, докато все още не съм изразходвала стария със същото предназначение (ура!). И двата продукта са с лека до средна покривност. Нанасям ги с яйцето на Ebelin, което от както съм си купила, ползвам всеки ден с най-голямо удоволствие.
 
Веждите са особено важна част от цялостната визия и след като успях да унищожа нормалната форма на своите в първите класове на гимназията, все още се опитвам да поправя щетите и за момента съм ги привела в що-годе прилична форма. За мое огромно съжаление двете ми вежди не са еднакво гъсти и се налага да замаскирам този дефект с молив, което пък се затруднява още повече от факта, че са черни и всеки различен и по-светъл цвят молив изпъква драстично и стои още по-неестествено :( В момента помощниците ми в борбата с непокорните ми вежди са моливът и гелът за вежди на Essence. Както си личи гелчето го ползвам от доста време, за да фиксирам непокорните косъмчета и съм сравнително доволна, не смятам че прави нещо невиждано, но пък и не го очаквам. Моливът обаче е новият ми любимец, ползвам го от около месец и много ми харесва, особено предвид цената му от около 3 лв. Не е особено мек, но не е и твърд, каквито бяха всички останали подобни моливи, които тествах в магазина, в издирването на нещо, което да ми свърши работа. Единственото, което не ми харесва е четчицата на капачката, прекалено мека е и някак само размазва молива като отнема от цвета му, затова аз изполвам четчицата на Rimmel-ския ми молив, който освен че не ми пасва като цвят е ужасно твърд. За момента мога да кажа, че това е моят молив и го препоръчвам с две ръце.
 
И завършвам с любимата си част от грима, а именно спиралата. Maybelline One by One определено е моята спирала в последните няколко години и колкото и да се опитвам да намеря друга, която да я замести все не успявам. Тази спирала успява да придаде на миглите ми най-вече дължина, като ги разделя изкюючително добре, а не на последно място им придава и обем. Единствената ми забележка е към консистенцията, която в началото е прекалено течна и едва след като позасъхне ми става наистина любима. Що се отнася до молива на Oriflame, ползвам го от около месец във водната линия на долния клепач за да отворя оптически окото, като цяло е добър, но е малко по-светъл от колкото ми се искаше, дори бих казала, че е по-скоро бял от колкото телесен, какъвто всъщност исках. Не е мек, но не е и прекалено твърд и за момента, поне докато не намеря друг, ще си го ползвам с удоволствие.
 
Кои са вашите любими продукти?
 
До скоро!
М.В.П. :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар