петък, 9 май 2014 г.

Alverde Gel Eyeliner ♥

   Здравейте, красавици!

   Признавам си нямах търпение да напиша ревю на тази очна линия, но успях да си дам един разумен срок, в който да я тествам и да дам обективно мнение. Преди известно време бях споменала за първия си допир с продуктите на марката Alverde (ревю на маслото за тяло може да видите тук), която е представяна като изцяло натурална... аз честно да кажа съм все още скептична по отношение на чисто натуралните продукти, особено когато те са толкова достъпни, но ще се радвам много ако това, което се твърди за тази марка е вярно понеже за момента ужасно много ми харесват продуктите, които съм пробвала. И така да си дойдем на думата...

   Споменавала съм, че след червилата, очните линии са другата ми страст и съм ужасно щастлива, че попълних колекцията си точно с тази. Доста време се колебаех коя от многото гел очни линии на пазара да пробвам и до скоро фаворит ми беше тази на Maybelline, но изпуснах момента, когато беше в промоция и докато изчаквах отново да я намалят и междувременно четях само положителни мнения, почти бях решила да си я купя без значение от цената. Проучвайки щанда на Alverde в DM, обаче видях, че имат и гел очна линия, при това на цена от 7 лв. и не се поколебах да я взема (понякога любопитството ми се оказва по-силно от мен :Д). За щастие не сбърках и се сдобих с тази изключително наситено черна очна линия.
   Опаковката, както забелязвате на снимките е стандартната за гел очните линии - малко прозрачно бурканче с широк отвор, капачката се затваря плътно и няма опасност да се отвори случайно.
   Първоначалният ми допир до малкото бурканче малко ме стресна, понеже консистенцията на очната линия е малко по-течна, от колкото се очаква от гел, но бързо успях да се сработя с нея. Аз лично я поставям с четката за очна линия на Catrice, която ползвам от много време и съм много доволна, най-често използвам скосената четка, с която поставям очната линия със съвсем леки притискания към клепача. Използвам тази техника, понеже, както казах, консистенцията на очната линия е малко по-течна и при поставяне с по-голям размах(особено при повторно минаване с четката преди да е засъхнала линията) е възможно цвета да се отмие, което се случи първоначално с мен. Добре, че съм упорита и не оставих първосигналното разочарование да ме обземе, защото щях да пропусна това съкровище.


   Цветът, както в бурканчето, така и върху клепача е наситено черен, такъв какъвто съм постигала само с течна очна линия. Малко след поставянето очната линия засъхва и буквално се бетонира върху окото, без обаче да оставя неприятно опъващо усещане, напротив доста често дори забравям, че я нося, понеже не я усещам по никакъв начин. При поставянето нямам проблем с напукване на линията, ако случайно я напластя повече. Що се отнася до издръжливостта... отново ще сипя суперлативи, издържа теста с 10 часовото носене, като не беше мръднала дори след една интензивна репетиция, единствено съвсем леко избледяване се забелязваше във външния ъгъл на "опашката".
Извинете ме за странния цвят на снимките, но важното е, че цветът на очната линия  ясно се забелязва, дори след 9 часа носене :)
   Като цяло не мога да кажа нищо лошо, радвам се, че купих точно тази очна линия, защото за момента се сработваме идеално. Освен всичко казано до тук, не на последно място трябва да отбележа и това, че се маха изключително лесно, без да е необходимо търкане, като дори при нанасянето й, в случай ,че направя грешка я изтривам без проблем с клечка за уши напоена само с вода.
   Определено мога да я препоръчам с две ръце! 

   Какъв е вашия опит с гел очните линии ?

До скоро!
М.В.П. :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар