събота, 26 април 2014 г.

Cien lipstick in Perfect pink

Здравейте!
Преди известно време разхождайки се в Lidl неочаквано попаднах на малък щанд с декоративна козметика. Имаше доста и интересни продукти - червила, гланцове, спирали, фон дьо тен, лакове за нокти, и всички те бяха на много достъпни цени. Признавам си любопитството ми веднага ме зачовърка и бях склонна на момента да грабна едно червило за проба, НО устоях на изкушението и реших да поразуча марката в интернет. Оказа се, че Cien e козметична марка на магазините Лидл, но представа си нямам защо не ги бях забелязала до сега, освен декоративна марката има и бяла козметика, за която прочетох доста добри отзиви, дори накарах майка ми да вземе едно кремче за проба (понеже моята кожа е много чувствителна и затова се наложи тя да е опитното зайче :D). 
Сега за червилата... те, както съм споменавала са моята страст и ми беше най-интересно да пробвам именно тях. Добре че преди да грабна някое от дисплея направих малкото си проучване, защото се оказа, че цветовете, на които бях хвърлила око, изобщо не са такива, каквито си представях, а за съжаление нямаше тестери. При следващото си посещение в магазина реших да пробвам червилото в цвят Perfect Pink, тъй като от доста време ми се искаше да си взема точно такова ярко розово. Цветът на това червило бих го определила като цикламен, доста е пигментиран и смятам, че е чудесен за наближаващия летен сезон. Червилото се нанася лесно и има кремообразен финиш върху устните със съвсем лек гланцов ефект. В самата гилза се забелязват микроскопични блестящи частици, които сърху устните, за мое щастие, не се виждат изобщо. Трайността на червилото е задоволителна (поне за мен) около 3 часа в зависимост дали съм хапвала или пила, като след известно време се усеща леко изсушаване на устните, но не е нищо страшно и непоправимо. Цветът избледнява равномерно и не се врязва във фините линии на устните. Единственото, което не ми допада много е ароматът на червилото в гилзата, но не защото е остър или неприятен, просто на мен ми напомня червилата на майка ми и баба ми, с които обичах да се мажа като дете, но не знам защо свързвам този аромат с нещо не особено приятно. За цената си от 4 лв. смятам, обаче че това червило си е истинско попадение. Нямам търпение да започнат слънчевите летни дни, за да се престраша да го нося в целия му ярък блясък, тъй като за момента все още цикламеният му цвят леко ме притеснява и го туширам с телесни глосове.

Какъв е вашият опит с тази козметична марка?

До скоро!
М.В.П. :)))

4 коментара:

  1. Аз пък въобще не харесах това червило, единственото нещо, което ми допадна от декоративната им козметика е спиралата за обем, но пък и тя е с един аромат... Иначе съм просто влюбена в балсама им за боядисана коса :)

    ОтговорИзтриване
  2. От къде мога да си поръчам червило на сиен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам дали може да се поръча от някъде. Cien е марка на веригата магазини Lidl и евентуално може да погледнете в някой магазин дали ги има в асортимента към момента, тъй като аз го бях купувала доста отдавна.

      Изтриване