петък, 18 април 2014 г.

Alverde body butter

Здравейте,

Днес реших да напиша няколко думи за маслото за тяло на ДМ-ската марка Alverde. Предполагам, че повечето от вас, които като мен често посещават магазините на ДМ са запознати с факта, че Алверде е марка сертифицирана био козметика. В последно време все по-често се заглеждам по тяхните продукти, но още съм в период на проучване и за сега нямам много продукти на марката, но от това което чета, смятам, че са доста обещаващи, особено предвид добрите им цени. И така миналата седмица оглеждайки рафтовете погледът ми попадна на една изключително сладка малка кутийка с маслото за тяло с червен портокал и цвят на бъз. Тази, на пръв поглед странна, комбинация на аромати (поне за мен) допълнително събуди любопитството ми и понесох кутийката (50 мл.) към касата. Реших, че дори да не ми допадне цената от 2 лв пак ще бъде оправдана. За моя огромна радост маслото не просто ми допадна, но го ползвам ежедневно, най-често за кожата на ръцете ми, която в последно време е много суха по необясними за мен причини, а малката разфасовка е идеална за носене в дамската чанта. На пръв поглед в кутийката продуктът изглежда много твърд, но в момента, в който се допре до кожата омеква и се размазва без проблем. Попива бързо в кожата, като я оставя подхранена и нежна, без мазен филм. На опаковката пише, че масло е предназначено за много суха кожа, но дори на местата, на които кожата ми не е такава пак не е тежко и не оставя мазни следи. Кожата ми след употребата му остава мека и хидратирана цял ден. Ароматът е много свеж, усеща се основно портокалът, но за хора, които не обичат силни аромати този може да не им допадне особено. Определено ще купя и големия размер на това масло и ще обърна повече внимание на този вид продукти за тяло, които до сега незаслужено съм пренебрегвала.

Какъв е вашият опит с подобни продукти?


До скоро!

М.В.П. :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар