понеделник, 14 април 2014 г.

Ebelin - тампон за пилинг масаж на лицето

Здравейте, красавици!

Днес реших да споделя впечатленията си от един продукт, който ползвам всекидневно вече две седмици и много ми харесва, а именно тампонът за пилинг масаж на лицето на ДМ-ската марка Ebelin.

Тампончето е силиконово и има формата на елипса. От едната си страна има меки власинки, предназначени за премахване на мъртвите клетки и по-добро почистване на кожата, като в едното крайче тези власинки са заменени с кръгли дискчета за масаж, но те са разположени на изключително малка площ и аз лично почти не успявам да се възползвам от тях. Власинките за пилинг са изключително нежни и приятни на допир, не дразнят кожата. 

На задната страна на тампончето има удобна дръжчица, за която да се захване при ползване, която също така може да се залепи за плочките на стената на банята примерно, но аз лично го съхранявам в калъфчето му след изсъхване. 

Честно казано не съм забелязала някаква разлика в състоянието на кожата си от както го използвам, но пък е изключително приятно за ползване и освен това разпенва почистващият ми гел много добре, както не съм успявала само с пръсти до сега, което за мен е знак, че почистването на лицето ми е по-добро. Почиствам го след всяка употреба с почистващият гел на Ейвън, който използвам за почистване на блендера на Ебелин и с топла вода, след която го подсушавам, до колкото мога със салфетка и го оставям да изсъхне изцяло преди да го прибера в калъфчето му. Ще продължа да го използвам с удоволствие, дори да няма забележително подобрение в състоянието на кожата ми в следствие на това тампонче, то поне със сигурност няма и да ми навреди, а лицето ми ще получава нежен масаж.

До скоро!
М.В.П. :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар