понеделник, 31 март 2014 г.

Празни опаковки 2

Здравейте, красавици!

Отново дойде моментът да ви покажа празните си опаковки за последния месец и нещо и понеже този път има повече продукти от миналата такава публикация направо започвам по темата. 

1. Naturia peeling myjacy - този пилинг за тяло беше неуспешният ми опит да стана по-редовна в ексофилането на кожата на тялото си, не защото не ми хареса самият продукт, а просто защото почти винаги забравям за тази стъпка при взимането на душ. Самият ексфолиант има много приятен аромат на круша. Що се отнася до консистенцията му - тя също е приятна с малки екфолиращи частици, без грубо дращене по кожата (простете за неопитното ми описание). Не мога да дам особено обективно мнение за това дали си върши добре работата по простата причина, че нямам база за сравнение, но на мен лично ми допада усещането на кожата ми след употребата му, както и приятния аромат, а за в бъдеще ще се постарая да не пропускам тази стъпка при грижата за кожата и със сигурност ще се оглеждам за заместител на този ексфолиант.

2. Garnier mineral Invisi Protect - За розовата версия на този дезодорант писах в миналата си публикация за празни опаковки. С този се спогодих значително по-добре, отново имаше облак след използването му, но ароматът на този определено ми допада повече. Определено не мога да кажа, че съм въодушевена, особено след като и този дезодорант оставя бели следи по дрехите ми, но определено е по-добър вариант от розовия. Не знам защо, но ми се струва, че в последно време значително са влошили качеството на този продукт, тъй като до скоро точно дезодорантите на Гарниер от тази линия бяха най-често използваните от мен, но сега определено се насочвам към издирването на друг такъв продукт, който да покрива поне повечето от очакванията ми.

3. Bettina Barty body lotion (тъмно червена серия) - Каквото и да кажа за този лосион за тяло ще е малко. Абсолютен любимец! Особено за зимните месеци, тъй като консистенцията му е по-гъста и овлажняваща, а и ароматът му е малко по-тежък при първоначално подушване. Всичко това обаче са именно и неговите предимства, кожата остава подхранена за дълго, а ароматът се задържа с часове (да не кажа с дни - особено по дрехите). Изхвърлям тази опаковка със съвсем малко останал продукт в нея, който обаче от дългото застояване на шкафчето ми (понеже имам още един куп лосиони за ползване) вече е с изтекъл срок на годност. Цената му е около 10 лв, но предвид качеството и количеството му определено си заслужава всяка стотинка. 

4. Clear shampoo (for greasy hair) - Още един любим продукт. Този шампоан присъства неизменно в банята ми, без значение с кой друг го разнообразявам (за да не свиква косата ми само с един), с този мия косата си поне веднъж седмично. Това май е единствения шампоан от дрогерийния клас, който успя да се справи безпроблемно с пърхота, с който имах проблем (макар и не толкова сериозен) преди време. Вариянтът, който използвам аз е за мазна коса, но честно казано не забелязвам голяма разлика във времето за което се омазнява  косата ми след този в сравнение с някой от другите шампоани, с които го сменям. Определено си заслужава да се пробва!

5. Shauma Cotton fresh dry shampoo - за този сух шампоан писах в миналата си такава публикация. (тук)

6. Victoria beauty nailpolish remover - Хмм, какво да кажа за този лакочистител, смятах, че се справя добре с работата си докато не пробвах така хваления от всички блогърки зелен лакочистител на Лили дрогерии, определено няма да се върна към този.

7. Essence I love extreme crazy volum mascara - С тази също хвалена от доста български и чуждестранни блогърки спирала обаче не се разбрах. Не ми хареса нито консистенцията й, която ми идваше доста течна, нито пък четката, която винаги вземаше прекалено голямо количество от продукта, който обаче успешно размазвах на всякъде по клепачите си (поради големината й). Признавам успяваше що годе да раздели миглите ми (след доста мъки от моя страна), но не им придаваше нито дължина, нито пък обем (за какъвто следва да е предназначена). Определено не бих повторила покупката.

8. Revlon nailpolish (085-Red Hot Tamale)  - Този лак беше дългогодишен мой любимец, но за съжаление от застояване се развали. Прекрасен коралов цвят и доста добра издръжливост. 

Е толкова за сега от мен, ще ми е интересно да прочета мнението ви ако сте ползвали някой от тези продукти.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар