вторник, 11 март 2014 г.

Catrice Absolute Nude eyeshadow palette

Здравейте, красавици!

   Известно време обмислях тази публикация, тъй като сенките за очи, ще си призная, са нещо малко далечно за мен (засрамено човече), не за друго, но просто все още търся точният начин за нанасянето им, който да ми допадне. През годините често ми се е случвало да се появи непреодолимото желание да си купя някоя и друга палитра, които в крайна сметка остават заровени в шкафа до момента, в който не реша да експериментирам с тях, а те вземат, че се окажат с изтекла годност. Е надявам се това да не се случи с предмета на днешния пост, а именно сенките на Catrice - Absolute Nude. Купих си тази палитричка с идеята да започна да се запознавам със света на сенките по-подробно, но за да играя на сигурно реших това да стане с за начало с по-неутрални цветове. Цялото това дълго въведение беше с цел да се извиня предварително, тъй като не знам до колко изчерпателна ще бъда, предвид липсата ми на опит в тази област, но все от някъде се започва :) 

   Палитрата съдържа 6 неутрални цвята, от съвсем бледо златисто, през леко бронзови нюанси, до по-наситени бронзово-кафяви такива. Първите два нюанса са почти незабележими, нанесени върху клепача, като забележим остава само блясъка им. Следващите два цвята макар и малко по-забележими от първите, също не са особено пигментирани, което мен за момента ме устройва, но не знам до колко биха задоволили вкусовете на търсещите по-интензивни цветове. И тук отново имаме лек блясък. Последните два цвята са най-пигментирани и са в кафявата гама. Ииии каква изненада... отново са блестящи, разликата тук е, че блестящите частици на единия са по-сребристи, докато на другия са леко златисто-червеникави (ако изобщо това, което казвам има смисъл). Целият този блясък да си призная, беше нещото, което малко ме разочарова в тази палитра, тъй като не знам защо се бях заблудила (или просто ми се е искало), че в нея има и матови цветове. Предполагам, че в този случай грешката е изцяло моя, предвид това, че капачето на кутийката е прозрачно и ако се бях загледала по-внимателно щях да забележа това. Що се отнася до консистенцията на сенките, тя е доста приятна на допир, някак ми идва да я сравня със сатен. Сенките не се разпрашават и се нанасят лесно. Преливането им също е без усилия (имайте предвид все пак, че аз ползвам минимално количество). По отношение на издръжливостта не мога да дам много обективно мнение, тъй като количеството и цветовете, които нанасям са съвсем леко забележими, но пък със сигурност блясъкът се запазва през целия ден, важно да отбележа е, че не забелязвам събиране на продукта в гънките на клепача. В кутийката на сенките ще намерите още и апликатор, който от единият си край е четка, а от другия типичната гъбичка. На задната страна на кутийката пък ще намерите съвети за нанасянето на сенките, което за начинаещи (като мен) би било от полза. Цената на тези сенки беше около 10 лв. в дрогерии Лили. Честно да си призная малко съм раздвоена по отношение на симпатиите си към тези сенки, от една страна цветовете ми допадат, особено за лек дневен, ненатрапчив грим, но от друга страна фактът, че всички са бляскави малко поохлади ентусиазма ми да ги нося всеки ден (каквото беше първоначалното ми желание). 

Ще се радвам да споделите мнението си ако притежавате тази палитра, или да ми препоръчате друга, но с матови цветове :)

До скоро !
М.В.П.

Няма коментари:

Публикуване на коментар