сряда, 5 февруари 2014 г.

My Obsession #2 (It's all about red lips)

Здравейте прекрасни,

Обещах продължение на последната публикация и ето го и него. Както споменах вече обожавам червените червила и манията ми по продукти за устни се разпростира най-вече върху тях. Отново ще се извиня за качеството на снимките, които представят цветовете малко по-светли и ярки от колкото реално са. Няма да губя повече време и минавам направо на мини ревютата на любимите ми червени червила. 

1. Revlon #725 (Love that Red) - Това е първото попълнение в колекцията ми. Купих си го за бала и това беше и единствения повод до сега, в който съм го слагала. Не че не го харесвам, напротив, просто тогава все още ме беше страх от ярките цветове и някак след "голямото събитие" не се престраших да го сложа повече, макар че в последните 2 години червените червила са ми любими. Скоро обаче реших все пак да си припомня как изглежда и осъзнах, че трябва да му дам нов шанс. Това за мен е най-класическото червено, не е тъмно, не е и много светло, някъде по средата,  идва ми да сравня цвета с този на зрял домат :D Може би точно заради класическия му цвят не съм се престрашила да го нося в ежедневието си, струва ми се, че трябва да има по-специален повод, за да го извадя от козметичния несесер. Червилото е много трайно, както успявам да видя и от снимките ми от бала, нямам спомен да съм го подновявала много пъти след първото нанасяне, а на всички снимки, дори и по-късните такива си личи, че все още е на устните, леко изблядняло след хапване и пийване, но все пак още е там. Не е изсушаващо, но не е и хидратиращо, няма блясък или гланцов финиш. Цената не си я спомням за съжаление.

За съжаление на симката цветът е излязъл неонов, но всъщност НЕ е такъв изобщо :)


2. Essence #44 (Almost Famous) - Това е един от любимците ми. Взех си го тъй като търсех червено, но не толкова пигментирано червило и го открих. Нанесено на един слой това червило стои много нежно, по-скоро като оцветен баласам с лек розов подтон, от колкото като червило, но в същото време с наслагване може да се постигне доста по-ярък цвят. Завършекът е леко гланцов и е доста хидратиращо, сравнително издръжливо е и избледнява равномерно върху устните. За цената си от около 4 лв бих си го купила отново, веднага след като свърши.



3. Catrice Pure Shine Colour #050 (Cherry-Ty) -  е другият ми откровен любимец. Продуктите от тази серия се водят оцветени балсами за устни, е не знам за пигментираността на другите цветове, но този определено се доближава до тази на  не толкова покривно червило на един пласт и отново като това на Есенс може да се наслагва. Има лек гланцов финиш и не изсушава устните, даже напротив, консистенцията му е много приятна, точно като на балсам (какъвто се води, че е). Има лек малинов подтон и меко казано го обожавам. Цената му от 10 лв се преглъща, но предвид факта, че надписите по опаковката му бързо се изтриха, а и че тя самата е съвсем обикновена и пластмасова смятам, че може да бъде малко по-ниска.



4. Golden Rose velvet matte #19 - За тези червила се изписа вече много в мрежата и повечето мнения са изключително положителни, към тях се присъединявам и аз. Влюбих се в този цвят още първия път, в който го нанесох на устните си. Малко по-тъмно от класическото червено е, с малинов подтон и стои много красиво, особено на бяла кожа. Финишът на това червило е матов, както подсказва и името му, съвсем леко изсушава устните, но това е в реда на нещата, за сметка на това обаче е много издръжливо (поне 4 часа върху моите устни, като след това цветът равномерно избледнява, но не изчезва). За повечето хора този цвят е подходящ за вечерно излизане, но аз честно казано не се притеснявам да го нося и през деня, когато съм в настроение за по-смел цвят върху устните. За цената си от 4 лв нямам забележки.



5. Avon colour trend in Raven - Цвета на това червило много се доближава до този на Голдън Роуз, но за разлика от него тук го няма малиновия подтон. Това червило е много пигментирано и трайно, нанася се малко трудно (поне за мен), тъй като наситения цвят предполага повишено внимание, всяка грешка се забелязва и е трудно поправима. Няма блясък, финишът му е по-скоро матов, но не усещам да изсушава устните много, стига отдолу да има балсам. Цената му беше около 4 лв в промоция.



6. Essence lip liner #08 (Red Blush) - На последно място (но не по важност) ще спомена този молив, който е нещо ново, но вече често употребявано от мен. Не бях ползвала моливи до скоро, но реших да пробвам и учудващо ми хареса, дори в последно време леко очертаване и запълване на устните с този молив и съвсем нежно нанасяне на червилото на Есенс или Катрис (за да предотвратя прекаленото изсушаване на устните) е най-честият акцент във визията ми. Моливът се нанася сравнително лесно, но е доста изсушаващ, което предполагам че е нормално предвид основното им предназначение, а именно да предотвратяват разтичането на червилото извън линията на устните.




Това е скромната(за сега) колекция от любимите ми червени червила, която не се съмнявам, че ще продължи бавно, но сигурно да нараства. Очаквайте включване и по последната част от тази тема, а именно за любимите ми гланцове за устни.

Благодаря ви за отделеното време и се надявам да съм била полезна :)

До скоро!

М.В.П :)

2 коментара:

  1. От горепосочените имам две-моливът на Essence, само че в по-mauve нюанс и две от матовите червила. И аз съм много доволна от тях :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И моите от матовите са две, но червеното определено е фаворит, ако трябва да избирам :)

      Изтриване