петък, 7 февруари 2014 г.

Грижа за кожата с Bioderma

Здравейте, момичета!


Днес реших да споделя впечатленията си от продуктите, които в последния месец се превърнаха в неизменна част от грижата за кожата на лицето ми. До скоро се смятах за щастливка, че кожата на лицето ми е що годе прилична, нямах акне в тинейджърските си години и освен единичните пъпки от време на време всичко изглеждаше наред, но преди няколко месеца в резултат на хормонални промени съвсем естествено кожата ми прояви своите капризи. Продуктите на Биодерма ми бяха препоръчани от една козметичка и едва ли бих изненадала някой като кажа, че те определено промениха изцяло ежедневната ми рутина и макар до скоро да не бях от хората, които си купуват скъпа на пръв поглед медицинска козметика, определено за напред ще бъда. Всеки лев за тези продукти се оказа, че си заслужава, не само защото са икономични и със сигурност ще се ползват повече от 1-2 месеца, но качеството и ефекта им... да не се отплесвам с излишни (макар и заслужени) хвалебствия. Наясно съм, че ефектът от различните продукти е индивидуален при всеки един човек, но за повечето продукти на Биодерма съм чела само хубави неща и се надявам и аз продължа да съм на това мнение. А сега по същество...


Bioderma Sebium Gel moussant - С този измиващ гел неизменно завършва вечерната грижа за кожата ми. Производителите обещават нежно почистване, намаляване на себума и изглаждане на епидермиса. До тук добре, смятам, че притежава и трите изброени свойства. Определено намалява появата на нови пъпки, а фактът, че е без парабени е допълнителен плюс. За толерантността му към нежната кожа около очите не мога да споделя впечатления, тъй като не обичам да използвам подобни продукти около очите си, страх ме е, че ще предизвикат парене. Единственото, което е обещано на опаковката и поне при мен не е изпълнено, е това, че продуктът не изсушава кожата. Усещам леко изсушаване след употребата на гела, най-осезаемо е в областта на бузите, където кожата ми е нормална. Що се отнася до комбинираната ми Т-зона и там се усеща съвсем леко изпъване, но за мен поне това е по-скоро усещането на чиста кожа. Това е и причината да го ползвам предимно вечер, тъй като за сутринта е малко по-интензивен. Цената му беше около 30 лв, но понеже го купих покрай Коледа беше на промоция- 2 опаковки, една от 100 мл и една от 200(с помпичка) на цената на една. Освен всичко друго е доста икономичен, ползвам разфасовката от 100 мл вече повече от месец и не съм изразходвала дори половината от нея.


Bioderma Sebium Global - Това кремче обещава борба с пъпките и черните точки и определено се справя добре. Ползвам го като ежедневен крем, сутрин, преди нанасянето на грима, но само на местата, на които имам нужда в малки количества, а именно на челото, носа и брадичката, тъй като знам, че също има малко по-интензивно действие. Е, черните ми точки не са изчезнали магически, но след нанасянето му кожата ми е изключително нежна и я усещам много гладка на допир. Хубавата му миризма също е плюс за мен. Също като гела и тук имаме икономичен продукт, което само може да ме радва. Цената му беше около 25 лв, но предвид че го купих заедно с гела е възможно да съм хванала някоя друга коледна промоция. 



Bioderma Sensibio H2O - Тук леко сменям цвета и от зеленото, минавам към розово. Поначало бях решила да си взема зелената посестрима на тази мицеларна вода, за да съм напълно комплектована, но споделайки усещането си от измиващия гел, консултантката в аптеката беше така добра и грижлива да ме посъветва, че водата от серията за мазна кожа е възможно още повече да изсуши кожата ми в комбинация с останалите продукти. Освен това ме осведоми, че розовата мицеларна вода, за разлика от зелената, освен като тоник и демакиант се ползва и за премахването на грима на очите, като в същото време е много нежна, докато зелената не се препоръчва за употреба върху деликатната кожа около очите. Вече бях ползвала преди време розовата вода и не ми беше нужно много убеждаване преди да грабна разфасовката от 500 мл. Цената й беше 23 лв, което до скоро ми се струваше доста, но предвид качеството й и фактът, че до момента не съм успяла да изразходвам и 100 от 500-те мл определено ме пратиха в отбора на верните й почитатели.



В обобщение мога да кажа, че комбинацията от тези три продукта повлия изключително добре на кожата ми, всички наченки на зараждащо се на места акне изчезнаха и дори от време на време пак да ми избиват единични пъпчици, то те са по-поддатливи на третиране и изчезват значително по-бързо. Надявам се само и занапред да бъда толкова доволна от тези продукти, които определено смятам да продължа да ползвам. Убедих се, че грижата за кожата ни заслужава качествени продукти и понякога на пръв поглед малко по-високата им цена е оправдана.

Какъв е вашият опит с тези или сходни на тях продукти?

До скоро!
М.В.П :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар