събота, 1 февруари 2014 г.

My Obsession #1

Здравейте прекрасни,

Днес смятам да споделя нещо лично, а именно моята не чак толкова тайна мания... по прокутите за устни и по-конкрено по червилата, понеже имам и няколко любими гланца смятам да покажа и тях, но в отделна публикация :) 


Любовта ми към червилата се прояви в последните няколко години (1-2), но предполагам, че като на почти всяка жена ми е била генетично заложена. Винаги съм харесвала червилата и начина, по който освежават визията на една жена, но до преди няколко години не се осмелявах да ги ползвам. Обикновено разглеждайки каталозите на различни козметични марки почти винаги попадах на червило, което грабваше погледа ми и не устоявах на изкушанието да си го поръчам, но най-често така и не успявах да свикна да ги нося и те рано или късно се озоваваха в козметичния несесер на майка ми. В последно време обаче червилата се превърнаха в мои абсолютни любимци и не мога да се спра да оглеждам все нови и нови и да попълвам колекцията си, която за момента не е чак толкова голяма, но ако продължавам в същия дух скоро ще се разрасне. Разнообразието в цветовата гама не е чак толкова голяма, както ще забележите обожавам червените червила в най-различни нюанси, а смятам, колкото и нескромно да звучи, че ми отиват, предвид бялата ми кожа и по-тъмна коса, но имам и няколко любими нюд цвята, както и оранжеви, но общо взето в тези цветове се изчерпва разнообразието им (поне за сега :D). Предварително искам да се извиня за качеството на снимките, които не успяха да предадат съвсем реално цветовете, но снимах с камерата на телефона си, която не е особено добра, въпреки това ще кача направените снимки.

Ще започна с нюд-овете, които след червените червила(за които ще направя самостоятелна публикация) са другите ми любимци:
1. Golden Rose 2000 Lipstick #126 - Това е първото ми подобно червило, а както си личи е и най-използваното. Много приятен нюд с розов подтон, стои изключително нежно на устните, нанася се равномерно, достатъчно покривно е (според мен) от първо нанасяне, но може да бъде наслоявано при желание за по-наситен цвят. До колкото съм забелязала не изсушава устните, но пък и аз винаги нанасям балсам преди червилото. Цената на това съкровище беше около 4 лв.


                                 
тук изглежда една идея по-розово, от колкото реално е

2. Catrice Ultimate Colour #010(Be natural!) - Това за мен е типичното нюд червило, малко наподобява цвета на коректор, но стои много красиво, нанесено умерено. При наслояване ми се струва, че ми придава малко болнав вид, но на един пласт е идеално. Нанася се лесно, има кремообразна формула и не изсушава устните, като им придава съвсем лек гланцов завършек. С него имам типичната love/hate връзка, понякога изобщо не ми харесва, друг път просто го обожавам, зависи от настроението и от останалия ми грим, но този цвят е идеален ако очите са по-силно подчертани. Цената на червилото беше 8 лв.



3. Golden Rose velvet matte #10 - Това червило НЕ Е НЮД, но понеже е по-скоро розово, за това реших да го сложа в тази група :) Нямам други розови червила, даже и това като че ли има леко оранжевеещ подтон (ако това има някакъв смисъл :D), но понеже това е доста нетипичен за мен цвят ми е малко по-трудно да го опиша. Това червило е от новата колекция червила на марката с матов финиш. Има приятна текстура, нанася се равномерно, покривно е и е доста трайно, леко изсушава устните, но предвид матовия завършек това е нормално. Харесва ми, макар че не винаги се възприемам с този цвят на устните. Цената му е 4 лв.


От горе надолу: 1. Golden Rose; 2. Catrice; 3. Golden Rose velvet matte (за съжаление това беше най-близко до реалния цвят на червилото, макар че и тук доста се различава, но пък на тази снимка се вижда леко оранжевеещият му подтон)

Следващите цветове са в оранжевата гама, която това лято успях да преоткрия :) :

4. Maybеlline Colour Whisper #430(Coral Ambition) - Това червило беше абсолютният ми любимец за лято 2013 :) Много нежен и приятен цвят, толкова нежен, че по-скоро трябва да е в листа на нюд-овете, от колкото в кораловите. При наслояване цвета може да бъде подсилен, но все пак за мен това трудно може да се нарече коралово, но това няма значение, защото го харесвам ужасно много. Мека кремообразна текстура, съвсем лек гланцов(по-скоро балсамов) завършек, хидратира устните и им придава красив цвят. Цената не си я спомням с точност, но беше в интервала 10-13 лв.

5. Avon (не си спомням имeто на колекцията) in Ripe Papaya - Това червило също има мн нежен цвят, една идея по-наситен (и оранжев) от Мейбълин-ското. Все още не съм успяла да му се насладя изцяло понеже го получих в началото на есента, а за мен това е летен цвят, но от това което видях знам, че има понтенциал да бъде любимец. Има приятна текстура и добра покривност, за сега поне не съм забелязала да изсушава устните повече от обикновено, но пък мирише мн приятно(поне за мен), ароматът му ми напомня на едни сладки рула :D Цената му беше около 7 лв. на промоция, за редовната не съм сигурна.

От горе надолу : 1. Maybelline colour Whisper; 2. Avon

За да не стане километричен този пост ще спра до тук, но очаквайте ново включване по темата с любимите ми гланцове и разбира се за любимите ми червени червила(които смятам, че заслужават особено внимание :D).

Надявам се да съм била полезна и ще се радвам да разбера, кои са вашите любимци при продуктите за устни.

До скоро :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар