неделя, 16 февруари 2014 г.

Празни опаковки 1

Здравейте, момичета!

Днес реших да ви покажа продуктите, които заминават в кошчето ми и да споделя накратко впечатленията си от тях. Повечето от тях са напълно изразразходвани, но има и такива (само един в случая), които си отиват пълни, поради изтекла годност и явното ни неразбирателство.

1. Lirene 3 in 1  - сдобих се с тази мицеларна вода в желанието си да намеря нискобюджетен двойник на розовата вода на Биодерма (груба грешка от моя страна). Е, успях да я изразходвам до край, но с доста нежелание честно казано. Според надписа на опаковката тази вода е предназначена за почистване на лицето и очите, както и като овлажняващ тоник, подходяща за всеки тип кожа. Аз лично я ползвах само за почистване, тъй като оставя лек лепкав филм върху кожата, което не ми допадаше и трябваше задължително да мия лицето си с вода след ползването на продукта. Почистваше сравнително добре, но въпреки това не бих повторила покупката, поне докато не опитам и други подобни от този ценови клас. Цената на тази вода беше около 6-7 лв в дрогерии Лили.

2. Shauma cotton fresh dry shampoo - това със сигурност е продукта, който ще виждате най-често в следващите ми подобни публикации. Изразходвам по един такъв сух шампоан всеки месец. Косата ми е нормална, но с по-бързо омазняващи се корени и този шампоан е единственото ми спасение, когато искам да разредя измиванията. Обикновено се налага да го използвам на 3-тия ден след измиването, за да съживя косата си. Този  сух шампоан определено се спрява добре със задачата си, а и освен това много ми харесва как мирише. Преди употребата му обаче трябва да се разклати добре, в противен случай оставя бели следи, но това не е проблем след като се втрие в косата с пръсти или с кърпа. Преди този шампоан бях ползвала 1-2 пъти зеления на Syoss, но не се спогодихме. За цената му от 5 лв смятам да продължа да го купувам, тъй като за мен определено върши много добра работа.

3. Balea Sensitive Lip Balm - Харесвам този балсам за устни, не толкова много, колкото тези на Нивеа, но все пак се справяше със задачата да омекоти устните ми. Не смятам обаче, че е достатъчно овлажняващ за да се справи с много суху напукани устни, както се твърди на опаковката. За тройно по-ниската си цена мисля, че не е лош, но не бих повторила покупката си за момента, тъй като разнообразието от продукти за грижа за устните е голямо, а  любопитството ми да пробвам нови е трудно за контролиране :D

4. Молив за вежди Avon glimmerstick in dark brown - бях приятно изненадана от този молив за вежди и по-точно от консистенцията му. Нанасяше се изключително лесно, без нужда от натискане, което не бях срещала в другите моливи, които съм ползвала за попълване на веждите си. Единственият минус, който отчитам е, че цвета не ми пасна (до последно се самозалъгвах, че веждите ми не са толкова черни :D). Сега ползвам по-тъмния цвят (soft black) от същата серия, но финишът му този път ми идва малко по-кремообразен от колкото ми се иска. Определено този молив свърши по-бързо от подобните си събратя с по-суха консистенция, което е нормално, но все пак при мен издържа около половин година. Цената му в каталога на марката е около 4-5 лв в зависимост дали е в промоция.

5. Rexona ministick aloe vera fresh - Преди години цялата серия министикчета на Рексона беше мои абсолютен фаворит. После започнах да експериментирам с нови продукти против изпотяване и тези бяха пренебрегнати до скоро. Реших пак да ги пробвам и усещането им върху кажата много ми харесва, както и аромата им (особено на зеления стик), НО тук идва голямото ми разочарование, оставят бели следи по дрехите, които след пране стават дори по-ужасни, не знам защо но някак се втвърдяват и изпирането им (особено в пералнята) става мисията невъзможна...Определено съжалявам, че се налага да се откажа от тях понеже миришат много свежо и имам чувството, че се справят добре при контрола над изпотяването. Цената на тези мъници варира между 1,50-2 лв.

6. Garnier  mineral deodorant Invisi Calm - това е следващото ми разочарование от подобен тип продукти. Бях малко изненадана от това си откритие, предвид че в последно време използвам предимно продуктите на Гарниер против изпотяване, но този определено няма да го повторя. Единственото, което е спазено от обещанията на опаковката на дезодоранта е успокояващото му действие, или по-скоро липсата на дразнене върху епилираната кожа. От там нататък за мен всичко се оказа лъжа и измама. Разбира се наясно съм, че няма как да получа обещаната 48 часова защита, но моето усещане беше, че с този дезодорант не получавах почти никаква. Възможно е това ми усещане да е породено от откровено натрапчивата за мен миризма, която не беше достатъчно трайна, но пък за сметка на това облакът около мен след пръскане обещаваше да ме удуши. Що се отнася до обещанието за "без бели следи" върху дрехите отново не беше изпълнено... 

7. Sun dance selftanner - изхвърлям този бронзант пълен до горе, не само защото годността му изтече, но и защото така и не се справих с него. Сега като се замисля нямам представя какво ме беше прихванало, че да си го купя изобщо. Предполагам, че просто в някакъв момент ми е писнала бялата ми като сирене кожа :D Признавам си опитах се веднъж да го нанеса на краката си, но резултата беше "петниста хиена" и до там приключиха експериментите ми с подобен тип продукти. Предполагам, че липсата ми на опит е изиграла голяма роля да не харесам този продукт и за това ще се въздържа от последващи коментари за качеството му.

За сега толкова от мен и от кошчето ми :)
Ще се радвам да прочета вашите впечатления ако сте ползвали някои от тези продукти.

До скоро !

2 коментара:

  1. И аз имам няколко балсама за устни на Balea и наистина не се чак справят толкова добре. Обаче пък Fruity Shine на Nivea ми е много любима серия.
    История за балсамите за устни | Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз май не се сещам за балсам на нивея, който да съм ползвала и да не ми е допаднал, така че и тази колекция е в това число :)

      Изтриване