сряда, 22 октомври 2014 г.

Catrice Beautifying Lip Smoother 030 Cake Pop

Здравейте, красавици!

От доста време не съм писала и причината е не само натовареното ми ежедневие, но и фактът, че от известно време не се бях вдъхновявала да пиша за конкретен продукт. Това обаче се промени в последните няколко седмици, когато почти ежедневно носех върху устните си един от новите гланцове на Catrice, а именно Beautifying Lip Smoother.
Предполагам, че ако сте чели други от публикациите ми знаете, че съм голям фен на продуктите за устни, особено на червилата, тъй като не обичам особено лепкавото усещане на повечето гланцове за устни. Този гланц обаче бързо се превърна в мой любимец и посягам много често към него. И така да започнем от опаковката - симпатична тубичка, от която продуктът излиза с леко стискане, капачката се затваря плътно и няма опасност от изнцидентно разтичане на продукта. Това което прави впечатление е, че опаковката наподобява тази на небезизвестния гланц Clarins Instant Lip Perfector, с който за съжаление не разполагам и освен визуалната им прилика не мога да ги сравня по други критерии.
Апликаторът на края на тубичката под формата на гъбичка от центъра на който излиза самия продукт при изтискване е удобен за нанасяне на продукта върху устните. Самият продукт е изключително приятен с лека, нелепкава консистенция, която се усеща много приятно върху устните. От производителя обещават подхранване и хидратация на устните, които изглеждат по плътни и красиви. Определено мога да се съглася по отношение обещанието за грижа и хидратация, тъй като чувствам устните си наистина подхранени след употребата на гланца. Най-големият плюс за мен е липсата на лепкаво усещане в комбинация с гореспоменатия ефект въру устните ми. Цветът, с който разполагам аз е 030 Cake Pop, който е най-ярък от трите предлагани цвята. На първо четене цветът наистина изглежда леко шокиращ, но разнесен върху устните е съвсем ненатрапчив и почти незабележим, но би могъл да бъде леко наслоен при желание. Освен всичко друго казано до тук трябва да отбележа сладкия вкус и приятен мирис, които само допълват хубавите ми впечатления. Като цяло мога да кажа, че съм изключително доволна, а като се има предвид и цената му - около 7 лв, определено смятам, че този гланц е едно добро попадение.
Кой е вашият любим продукт за устни тази есен ?


До скоро!
М.В.П. :)))

2 коментара: