неделя, 24 август 2014 г.

Любимата ми маска за лице ♥

Здравейте, красавици!
Както личи от заглавието днес ще говоря за любимата си маска за лице и този път не става дума за някоя популярна или не чак толкова марка, а за маска, която самата аз си приготвям в домашни условия само и единствено с тези два продукта от снимката по-долу.


Попаднах на рецептата за тази маска с аспирин и розова вода докато се ровех в интернет за различните свойства и приложения на розовата вода, която от скоро е неизменна част от бюти ритуалите ми. Бях възхитена от действието на тази маска върху кожата ми от първия опит, но исках да я тествам още известно време преди да споделя развълнувано впечатленията си. 

Предназначението на тази маска е да се бори с черните точки и до известна степен наистина успява, но държа да ви предупредя да не очаквате магическо действие от първия път, макар че в мрежата прочетох доста коментари на момичета, при които е имала точно такова действие от първия път. Е аз все още имам известно количество черни гадини, с които да се боря, но тази маска определено се пребори с една голяма част от тях. Това което ме изуми беше въздействието на маската върху тена на лицето ми, който стана много по-бистър и сияен (ДА, наистина написах "сияен", но точно така го чувствам), а не на последно място трябва да отбележа, че изключително бързо изсушава всички пъпчици, което е още един плюс.

И сега по същество, ето рецептата, която е толкова лесна, че дори най-големите мързеливки могат да си позволят да я направят :) 
   Нуждаете се от 1-2 таблетки аспирин от обикновения и 3-4, в случай че ползвате от този на снимката (Aspirin Protect), тъй като таблетките са мънички. Слагате таблетките в чашка или друг подходящ според вас съд, в който да успеете да ги натрошите (аз лично използвам чуканчето за чесън за целта). За да се стрият по-лесно таблетките, преди да започна процедурата с чуканчето ги заливам със съвсем малко количество от розовата вода, която така или иначе участва в състава на маската. Това което трябва да се получи е нещо като средно гъста каша, която се нанася върху лицето и се оставя да засъхне. След изсъхването с нежни кръгови движения се отстранява засъхналият аспирин, като върху лицето се образува фин бял филм , който след това се измива с вода, а аз завършвам цялата процедура с тампонче напоено с розова вода.

Това, което не трябва да забравяте е задължително да защитите лицето си със слънцезащитен крем ако правите процедурата през деня, а дори и на следващия ден, тъй като след тази маска кожата става много фоточувствителна и лесно може да бъде увредена от слънчевите лъчи.

Е това беше любимата ми маска, която смятам с най-голямо удоволствие (и мярка!) да продължа да ползвам. Вие ползвали ли сте тази или друга домашноприготвена маска, от която наистина да виждате ефект ?

До скоро!
М.В.П. :)))

3 коментара:

  1. Радвам се, че ти харесва маската, за съжаление аз не съм сред почитателите и, защото получих изгаряне от нея и повече нямам желание да експерементирам с маски, които включват лекарствени препарати.

    ОтговорИзтриване
  2. Съжалявам, че при теб се е получила такава неприятна реакция. А имаш ли спомен с какъв аспирин я прави понеже аз само с протект, който знам, че е по-щадящ, не съм пробвала с обикновения.

    ОтговорИзтриване
  3. Мисля, че беше най-ибкновен, но не съм сигурна. Предполагам, че и това има някакво значение, но въпреки тази възможност, нещо не ми се иска отново да експерементирам :)

    ОтговорИзтриване